Wednesday 8 July 2015

KEJAM!!! PELAJAR PEREMPUAN DIBULI DAN DIBOGELKAN


Sungguh sadis dan kesian apabila melihat seorang remaja perempuan di negara ini telah menjadi mangsa buli dan dibogelkan oleh sekumpulan enam remaja perempuan lain di sekolahnya.

Beliau yang bersekolah di Sekolah Tinggi Bancang,Yunnan telah dibogelkan dan kemudian gambarnya telah dimuat naik di dalam media sosial, QQ.


Selain dibogelkan dia telah dipukul oleh 6 remaja tersebut tanpa sedikit perasaan belas kesihan dambil mereka dengan bangga memberitahu perasaan seronok selepas membelasah gadis itu.

Bagaimanapun identiti enam remaja tersebut telah berjaya dikenal pasti dimaan salah seorang dikenali bernama, Lu Tung. Kerana itu mereka telah melarikan diri ke Guangzhou, yang terletak kira-kira 850 batu dari bandar tersebut.


Pihak sekolah memaklumkan kepada media bahawa perkara tersebut amat mengejutkan dan siasatan sedang dijalankan untuk mengesan sekumpulan enam pelajar tersebut bagi dikenakan hukuman setimpalnya.

Gadis yang menjadi mangsa buli itu sekarang berada dibawah khidmat kaunseling oleh pihak hospital dan sekolah tinggi tersebut

0 comments