Tuesday 19 May 2015

Luahan Isteri Kecewa:Dimaki Dan Marah Mertua,Menyesal Aku Kahwinkan Kau Dengan Anak Aku


Salam admin..saya nak minta pendapat2 semua..saya sgt tertekan n stress sgt smpai xtao da nk buat ape lagi..rase mcm derhaka sgt dgn suami..sbb saya selalu bergaduh dgn suami angkara keluarga mentua..

setiap kali balik uma mentua mereka mesti menghina saya dgn kata2 yg mengguris hati..saya akui mmg saya n suami jrg balek ke rumah keluarganya sejak kawen sbb kekangan masa..bkn kate dgn mereka..dgn saya n ank pon kekdg suami saya xsempat nk berborak2..

baru2 ni saya balek ke rumah mentua..mereka ckp menyesal kawenkan ank die dgn saya..bende ni mentua da byk kali hamburkan kat saya..xckop ckp dpn2 dimesej ye saya plak ckp bende yg sama..mereka kata kecik hati dgn saya sbb saya seolah2 mengongkong ank die..

kalau nk ikotkan rase kecik hati saya pon da terlebih kecik hati..saya bersalin langsung tak menziarah saya smpaikan hari ke 20 dlm pntang saya merayu2 dgn suami bawak saya n baby jumpe mereka..hati ni sedih allah je tao..

hidup berumahtangga perlukan restu org tua jdik bila berlaku mcm ni ape perlu saya buat adakah bercerai jln terbaik ataupun terus pertahankan rumahtangga saya yg bru 3taon ni..

saya xnk kerana saya suami derhaka dgn parent dia..n kerana parent dia saya pula derhaka dgn suami..utk pengetahuan saya ibu muda yg bru berusia 21thn n baby saya bru 11bln

sumber:page Rumahtangga Bahagia Selamanya

0 comments