Thursday 2 July 2015

Isteri Muda Berzina Dengan Teman Lelaki Ketika Suami Cari Rezeki


Aku, seorang wanita yang kata orang berwajah cantik dan berkulit putih. Usiaku kini 26 tahun dengan ijazah diploma bahasa Inggeris yang kuperoleh dari sebuah kolej swasta di Bandung.Setelah selesai kuliah, aku terus menghantar beberapa lamaran namun sayang banyak yang ditolak sampai suatu ketika aku diterima menjadi setiausaha di sebuah syarikat perkhidmatan travel.

Perkenalan pertama dengan bos, Beno, pada ketika aku memulakan interview pekerjaan. Beno berusia 48 tahun dan sudah mempunyai isteri dengan dua orang anak.

Paras lelaki ini biasa saja dengan badan yang agak tembam seperi bos pada umumnya. Tanggapan pertamaku ketika melihat Beno adalah gatal kerana sering memberi pujian pada fizikal yang aku miliki.Pendek cerita, kira-kira satu tahun aku bekerja di syarikat perkhidmatan travel yang dipimpin Beno.Sebagai setiausaha tentu saja aku mempunyai tugas yang berkaitan dengan agenda bos.

Sering kali aku diminta untuk menemani Beno makan tengah hari atau pergi ke luar bandar. Sebagai bawahan tentu saja aku tak kuasa menolak walaupun kadang agak malas kalau terlalu sering berurusan dengan hal peribadi


Sekian lama berkaitan dengan Beno, tak sedar aku semakin dekat dengan bos apalagi ia sangat dikenali. Sempat terfikir adakah aku jatuh cinta dengan Beno yang kebetulan sudah bersuami.ketika Har ulang tahun kelahiran, Beno memberi hadiah Blakberry Dakota yang memang sudah lama aku idamkan. Tentu saja aku bahagia sangat diberi BB.

Hunganku dan  Beno semakin rapat dan pada satu ketika ia menyatakan minatnya padaku.aku rungsing mahu terima atau tidak kerana aku tau ia sudah beristeri. Entah apa yang mempengaruhi keputusanku kerana pernyataan cintanya kuterima.

Sudah kira-kira enam bulan aku menjalani hubungan dengan Beno tanpa diketahui isteri hingga akhirnya ia mengajakku berkahwin

Tentu saja aku tidak menolak dengan ajakan ini kerana aku boleh mendapat apa-apa dari Beno bila sudah menjadi isteri simpanan. Selepas menjalankan perkahwinan, aku tidak lagi bekerja sebagai setiausaha alias mengundurkan diri.

Sejujurnya aku tidak terlalu tertarik dengan Beno namun pertimbangan hidup mewah yang membuatku mahu menjadi isteri simpanan.

Dengan menjadi setiausaha, aku hanya boleh mendapat gaji sedikit yang tidak boleh digunakan untuk bersenang-senang seperti clubbing dan shoping. Nah, Beno boleh memberikan segala perkara yang kuperlukan.

  Beno akhirnya belikan sebuah rumah tempat kami boleh memadu kasih dengan bebas. Namun diam-diam aku telah melakukan khianat dengan menjalin cinta dengan seorang lelaki yang umurnya sebaya denganku.

Aku sedar kami tidak boleh setiap ketika bersama kerana ia hanya boleh menemaniku dari jam 6 hingga jam 9 malam sahaja. Itupun tidak setiap hari kerana takut ketahuan suamiSeiring peredaran masa, hubunganku dengan kekasih simpanan semakin ketara memandangkan banyak masa lapang yang kumiliki.

Untuk lebih bebas menjalankan hubungan dengan kekasih simpanan, kadang aku berbohong minta izin pulang kampung untuk menziarahi orang tua yang tentu saja dibenarkan oleh Beno padahal aku dan kekasih simpanan tinggal di hotel untuk beberapa hari.Sehingga sejauh ini, hubungan backstreet kami tidak diketahui isteri Beno begitupun kisah asmara gelapku dengan kekasih simpanan yang tidak diketahui Pak Beno.

Yang pasti aku tidak tahu bila semua ini akan berakhir kerana aku bisa mendapatkekayaan banyak dari Beno yang tak boleh kudapatkan hanya dengan menjadi setiausaha.

0 comments