Monday 18 May 2015

Zamani Slam Dedah Punca Mengapa Dia Ambil Dadah


Bekas vokalis kumpulan Slam, Zamani telah mendedahkan mengapa dirinya terjebak dengan najis dadah sehingga tertangkap beberapa bulan yang lepas

“Saya masih boleh berfikir dengan waras seperti orang lain. Tapi, almaklumah darah muda. Boleh awak semua terangkan pada saya bagi yang merokok, bagaimana anda semuaboleh terjebak dengan rokok? siapa yag hasut awak? apa masalah awak yang awak hadapi sampai merokok?

“Begitu juga dengan saya, saya ada masalah saya sendiri kenapa saya ambil barang tu, saya pun ada ramai orang ajak untuk ambil barang tu sama-sama.

Bisalah, mula-mula semua dipayung. Bila dah lama, kosonglah poketnye nak bayar. Kita semua pernah buat salah. Cuma, kesilapan saya dapat ditangkap dan ramai orang tahu,” katanya.

0 comments